20 June 2010

yuna vs yubon



5 perkara menarik tentang YUNA

1. pernah menyertai OIAM
2. yuna tak pandai memasak
3. pernah menyertai pertandingan nyanyian di sekolah dgn lagu Ning Baizura "Curiga"
4. suka mengumpul kasut dan kaki yuna saiz 9
5. memiliki butik sendiri yang terletak di subang jaya




5 perkara menarik tentang YUBON

1. pernah mencipta lagu sendiri bertajuk " Aku Tak Heran Denganmu "
2. yubon pandai makan + pandai masak la sikit2
3. pernah menyetai pertandingan koir sekolah mewakili Persatuan Bahasa Melayu dgn
lagu " Budi Bahasa Budaya Kita " yg dipopularkan oleh Siti Nurhaliza
4. suka mengumpul kasut, beg, brooch, selendang, dan pembalut hadiah yang comel
5. mempunyai impian membuka butik sendiri DAN memiliki jenama pakaian sendiri
iaitu "Bon XL" khas untuk wanita bertubuh gempal, montel, comel dan bulat!

SO, sapa lebih hebat ??????

4 comments:

  1. wow..x sngka ksut yuna size 9...

    ReplyDelete
  2. besaq gak la..
    kasut aku saiz 6 ja..hahaha

    ReplyDelete
  3. weyh aku simpan kot hang punya lagu aku tak heran dgnmu n banyak lagi...haha

    ReplyDelete
  4. haha..kin jgn buang tau..tu yg ori punya..
    nnti aku nak amik kat hang wey..huhu
    aku punya dah terdelete :)

    ReplyDelete