23 December 2013

Harapan untuk Final Exam

Assalamualaikum.

Sekarang dah start study week tapi aku tak balik rumah pun amik restu mama abah sebab bulan November tu dah tiga kali aku balik. Balik midsem, balik ambil laptop, balik sebab kena chicken pox. Alhamdulillah sekarang dah sihat sepenuhnya cuma parut ja penuh badan hmmm.

Sem ni aku tak letak harapan yang tinggi sangat. Cuma harap boleh improve dari sem lepas. Sem ni ada Control System kottt. Gila arghhh! Markah test pun teruk kot. Walaubagaimanapun, jangan putus asa selagi belum berusaha. Aku pegang kata-kata ni. 

Kepada semua yang akan menghadapi final, selamat maju jaya aku ucapkan. Jangan bawak toyol pulak





Pernah rasa nak give up belajaq konon teruk sangat Engineering tu. Bersyukurlah sebab dapat belajaq dengan selesa. Bandingkan diri dengan orang yang ada kat negara bergolak. Paling dekat, orang Pahang Terengganu yang kena banjir. 


No comments:

Post a Comment