17 April 2015

#BMFRshortvacay in Pulau Kapas

Assalamualaikum.

Aku rasa sapa yang follow aku dekat Instagram mesti tau yang aku baru saja pi Pulau Kapas. It is a class trip actually. Mula-mula aku ingat benda ni macam tak best sangat sebab pi ramai-ramai tapi aku salah. Totally wrong. We were having so much fun! Sampai rasa tak boleh move on. Asyik dok scroll gambar pastu sengih sorang-sorang. Kronik tak kronik penyakit tak boleh move on ni haha.

Dengan berbajetkan RM200 setiap orang, kami ke Pulau Kapas selama 3 hari 2 malam. Tidur chalet ber'aircond' dengan attached bathroom pastu makanan yang sedap (terima kasih family Wan) pastu siap dapat tshirt yang cantik seorang sehelai pastu lagi BBQ sebanyak dua kali (first dekat Pulau Kapas and the second one dekat rumah kakak Wanie) dan macam-macam lagi la. Sebelum terlupa terima kasih kepada semua yang menjayakan program ni. Aku dah la suka pi Terengganu. Memang tak melepaskan peluang yang ada la. Macam-macam sangat momen indah yang terjadi. Tak semua boleh share tapi selamanya akan terpahat dalam hati ewahhh. 



Bersama makcik yang baru ja kenal depan masjid Unisza.



Selfie yang membuatkan aku rasa aku dah makan Qu Puteh hahaha!



BMFR girls



Art Street dekat dengan Pasar Payang



Masjid Kristal



Dah sampai Pulau Kapas



With le roommates 
*Baju semua nak boria hahaha*



Posing feeling-feeling vacation.



Kejayaan paling terbesar ialah berani snorkeling tanpa pegang bot lagi



Thanks semua sebab semua bagi semangat la boleh terjun kat tengah-tengah laut :P



On the way ke jungle treking. 



My signature pose.



Last selfie before balik.



Good bye Pulau Kapas.



#StillTakBolehMoveOn


No comments:

Post a Comment