14 August 2010

ramadhan

teringat zaman2 aku berpuasa ngan kawan2 kat skol dulu.
geng kami la selalu lmbat kuar dewan makan. haha !
aku la tu dok perabih segala makanan.
pastu perut mcm nk pecah sbb kenyang sangat.
ditambah dgn kawan2 aku punya parents bawak lg n mcm2 la.
kalo soq kat skol, aku malas bangun skit coz malas nk bersiap pi dewan makan.
tapi yang sebenarnya aku sayangkan tdo. huhu.
solat terawih 20, tadarus n mcm2 la. haish ! aku rindu gila time tu :((((
kat utem pon ada, tapi still x sama mcm skol dulu.

tapi kat cni (utem) best sbb housemates aku semuanya ok2 n sporting.
best sgt2 dok ngan depa semua. enjoy ja :)
bukak posa ramai2. pi terawih sama2. masak sama2 n sahur sama2.
hehe, ni kot hikmah aku dok rumah tingkat 5.

tepon mama asyik ckp pasai baju raya ja. posa pon baru bapa hari.hehehe.
hari2 tepon mama. msti mama pon bosan dgr sora aku. haha
rindu abah gak. wuaaaa. walopon abah kuat berleter. ttap sayang abah !
kawan2 aku yang dok kedah ramai balik smbut posa. jelessss sbnrnya. huhu. nk balik gak.
adik2 aku ntah cmna la depa. ada ak yg tinggai posa ? haha. dik ein msti dah start posa.

diri aku ?
alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment