01 January 2011

bengkak gusi

tahun ni saja, i mean 2010 la aku dah dekat 3 4 kali gak la menderita sakit dalam mulut. ulser la, geraham baru nk tumbuh la, gusi bengkak la, daging terlekat celah gigi la n MCM2 la. sangat sakit oke ! mama pon dah x tahan dengar omelan aku. terus masuk bilik amik torchlite abah yg bapak besaq kot.

" jom esok kita pi check "

dengan pantas aku menjawab " TAK MAW "

tergelek2 kepala mama. dia pon dah tau perangai anak dara dia satu2nya ni. no pain, no doctor, no medicine ! pastu bila mama suruh potong sayoq ngangkung, buat muka sakit padahal malas. jari-jemari aku pon gatal tahap cipan nk jolok masuk mulut. kononnya nk menghilangkan rasa sakit la. MENAMBAHKAN lagi ada la. sampai aiman pon ckp

" ank ni awat kak ? dok buat mulut macam2 gaya " (smbil men'replaykan' gaya aku)

" sakit la bengong..(opps, dgn adik2 mmg kasaq skit. skit kah ? hahaha :D)


sedikit selingan : jam menunjukkan pukul 1.48pg dan beg aku masih kosong. xda isi. serius, xmau balik melaka. rindu kawan2 MYRA, EMY, ZIMAH, WANI N KEMA tapi malas nk balik.
please be strong !

No comments:

Post a Comment