25 June 2011

selamat hari lahir baitul izati.

ASSALAMUALAIKUM.

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan nur baitul izati...
Allah selamatkan kamu...

happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy bitrthday to nur baitul izati...
happy birthday to you...


tau tak, pada kami tie bukan setakat kawan malah kami dah anggap tie macam adik beradik sendiri. peeps, for your information aku membahasakan diri aku dengan tie sbgai 'kami'. sedar tak sedar dah 8 tahun kita berkawan. dari umur 13 tahun lagi. sayang kita tak dapat kenal lebih awal. kalau tidak mesti lagi best. mesti kita lebih saling memahami. hahaha sekarang pun dah cukup faham diri masing-masing. dengan tie, kami tak boleh nak tipu apa-apa pun. tengok mata pun tie boleh tau kami tengah sedih, tengah happy, tengah marah or tengah SYOK SENDIRI. dan jangan lupa kami pun tau bila tie syok seniri. hahaha. you know me well.


TERIMA KASIH KERANA :
  • menjadi sahabat yang baik untuk kami.
  • menjadi pendengar kami yang paling setia.
  • menjadi sebahagian daripada keluarga kami yang mana rasa macam kita ni adik-beradik.
  • sentiasa ada bila kami senang mahupun susah.
  • masih menjadi kawan kami sampai sekarang.

you know what, dulu kan kami pernah bagi baju dekat tie. yang belang - belang merah putih tu. lepas tu terdengar orang kata kalau kita bagi baju sebagai hadiah, hubungan kita dengan orang tu takkan jadi baik. serius kami takut sangat kalau ada apa-apa yang jadi dengan persahabatan kita tapi alhamdulillah kita masih berkawan sehingga sekarang.


tie dah tempah satu tempat yang istimewa dalam hati kami.
sayang tie sangat-sangat.


godeh punya godeh, baru kami perasan tak banyak gambar kita berdua. so, letak la gambar beramai-ramai time raya tahun lepas. tie, nanti kita tangkap gambar kita berdua banyak-banyak na !


semalam, sebanarnya dah tertidur before wish birthday kat tie. so sorry. rasanya lewat dalam 35 minit jugak. nasib baik terjaga. then, you call me and make me feel soooooo JEALOUS. si budak busam azreen ada dengan tie sambut birthday kat uia. sangat sangat sangat dan sangat sedih sebab tak dapat join sekali.


SELAMAT HARI LAHIR YANG KE DUA PULUH TAHUN. seramnya nak tulis 20 coz dulu2 kan umur kita belas-belas.

2 comments:

  1. Alahai.. sayunya... xpa2... hrgailah kwn2, rkn2, shbat2 selagi mreka masih ada...

    ReplyDelete