06 March 2011

saya akan kembali !

setelah membelek2 takwim di kalendar,

hanya tinggal lebih kurang sebulan sahaja lagi untuk menghadapi final.

time2 macam ni la aku mula nak deactivate fb ( x pernah berjaya pon )

aku cuba untuk tidak terlalu aktif dalam alam maya,

sebaliknya memberi fokus kepada alam realiti.

aku akan cuba !

tiada lagi post sampai la aku rasa bersedia.


padahal kan, kalau aku post or x post pon bukannya ada org perasan pon.

hahahaha. bajet ja lebey.

biar la kan. this is my blog, once again THIS IS MY BLOG.

bye-bye to :

1) ohbulan
2) gua.com
3) lisa surihani
4) shaheizy sam
5) hanis zalikha
6) mama hanis zalikha
7) kawan2 hanis zalikha
8) siblings hanis zalikha
9) azizhazmi - mamat sweet yg buat video untuk hanis zalikha
10) matluthfi - mamat yg popular kat youtube
11) aizul marcello
12) irine nadia marcello
13) aloy - adikberadik marcello
14) dia
15) dia yang kedua
16) murai. com
17) hana tajima

nampak x betapa aku stalker wanita yang bernama HANIS ZALIKHA ?

hehe. interested nak tau pasal life dia sebenarnya :)

semua yang kat atas tu aku akan try sedaya mungkin untuk kurangkan. insyaallah :)

No comments:

Post a Comment