14 August 2011

makan : secret recipe

Assalamualaikum.

Memang menjadi kebiasaan bila time hujung minggu ja, aku jadi automatik malas nak masak segala bagai. So, aku pun ajak la Emy pergi makan dekat Secret Recipe. Tujuan utama nak belanja dia makan kek sebab birthday dia hari tu tak sempat nak sambut. Tapi, bila aku dah google pasal Secret Recipe, terus tujuan utama aku ialah nak makan Irish Lamb Stew sebab kat sebelah gambar dia tulis Award Winning. Alih-alih bila dah sampai, aku pilih Lamb Chop Biasa ja sebab murahhhhh dari si Irish.


Irish Lamb Stew yang aku tak jadi nak pesan.



nah amik kau !
ni dia Lamb Chop aku. Actually, lupa nama panjang dia apa.



dapat air sirap percuma !



nampak macam pembunuh bersiri tak ?






emy pilih Chocolate Banana :)


No comments:

Post a Comment