06 December 2011

Bayi Disember : Titie

Assalamualaikum

Titie, actually idea aku blank. Tak pasti nak tulis apa. Tapi nak tulis jugak. Sebab aku takut kalau-kalau aku tangguh, memang jadi pekasam la entry ni. Hang dah 20 tahun weyyy. Syiok sebab aku orang first wish kat hang. Malangnya, aku tak se'sweet' hang. Hang call dari India time birthday aku. Aku hanya mampu berbalas beberapa mesej yang harganya cuma RM 0.20/mesej. Sobsobsob....

Maaf kalau selama kita berkawan ni aku ada sakitkan hati hang dan aku tau mesti ada punya.

Maaf kalau selama kita berkawan ni aku tak bawa pengaruh yang baik untuk hang.

Maaf kalau selama kita berkawan ni aku tak ada bila hang susah/sedih.

Maaf sebab selama kita sedorm hang bersusah payah untuk kejut aku bangun. Semua orang tau kebenarannya. Hahaha !

Maaf sebab selalu tidur atas katil hang dengan nyenyaknya dan buat macam katil sendiri terbongkang sampai takda ruang untuk hang tidur.

Maaf dari hati.


Pengunjung Blog Aku.

Yang warna kuning tu tulis INDIA. Aku rasa hang.
Yang warna kelabu tu tulis GERMANY. Aku rasa Yaya
Yang warna hijau tu tulis EGYPT. Aku rasa Tehah.

#so, I know that you are reading my blog !




pendengar setia, pemberi nasihat dan pembekal semangat aku.


SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-20 TAHUN.
Semoga persahabatan kita berkekalan. Amin.


This is for you, White Chocolate Macademia from Secret Recipe.
Dulu, hang pernah belanja aku kek ni.
Once again, aku tak se'sweet' hang sebab kek aku hanya boleh dilihat dan diambil percuma dari Google Image. So sad !



Serius, aku rindu hang. Balik cepat-cepat.
*Kenangan kita terlalu banyak untuk dijilidkan.

2 comments:

  1. nk tmpg abon..
    epy besday titie:)
    smoga dpnjgkn umoq & dmurahkn rzki..
    tke cre kt sna nah..
    syg ang sgt2 ^_^

    ReplyDelete