13 May 2013

Demok aku, Alin.

Assalamualaikum.

Aku baru habis tengok Running Man tadi sambil makan nasi bungkus. Bergelak santai dan tetiba aku terperasan tarikh hari ini ialah 13 Mei. Omaigoshhhh, semalam birthday Alin. LUPA SUNGGUH! Kata kawan macam mana boleh lupaaaa. Alin, aku hanyalah manusia biasa. Dan hang tau kan aku macam mana. Lalai dalam banyak perkara *alasan dicipta*

Alin, aku nak berletiaq dulu kat hang...

1. Kawan yang jenis straight to the point. Takda nak cover-cover. Kalau aku nampak buruk, hang akan kata aku buruk tapi kalau aku nampak cantik, hang tak puji jugak.

2. Hang selalu tau apa yang hang mau. Ada satu kuasa dalam diri hang yang membuatkan hang nampak kuat dari segi luaran walaupun dalaman hang zzzzzz.

3. Jenis malas bergerak. Ha yang ni kita ada persamaan. Bila kita duduk sekali, kita akan saling arah mengarah sebab MALAS. Hang suruh aku, aku suruh hang.

4. Hang tau kan hang tak matang walaupun dah umur 22 tahun? Yang ni tak payah kot aku nak kupas panjang-panjang.

5. Jenis tamak haloba bila makan. Ingat dak kita makan Domino's sampai RM80 untuk dua orang? Ada 3 large pizza dan kita berjaya habiskan semua tu hanya satu malam. Nafsu makan membuak-buak bila kita duduk sekali.

6. Hang tak pernah kedekut. Ok, ni aku serius. Hang tak pernah nak berkira sangat. Selalu ja belanja aku. Hehe.

7. Dengan perwatakan dan penampilan hang, mungkin orang tak sangka hang minat KPop. Siap hafal lagu lagi.


Terima kasih kerana menjadi kawan yang :

Selalu bagi aku semangat.
Selalu Skype dengan aku. Actually, aku suka bila status Skype hang cakap pasal aku. HAHAHAHA
Selalu jujur dengan aku.
Selalu layan cerita-cerita bodoh aku.
Selalu sembang bab kahwin dengan aku.
Selalu cerita pasal group KPop lain selain Suju.
Selalu bagi tips kecantikan.
Selalu sabar dengan tahap kemalasan aku.
Selalu tolong aku yang noob programming.

Aku hargai semua tu.

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-22 TAHUN. 


Alin yang pertama dari kiri. 
Yang ada tahi lalat di pipi.


3 comments:

  1. HAPPY BELATED BIRTHDAY...comey la abon ni :)

    ReplyDelete