08 March 2012

Abah Merajuk

Assalamualaikum.

Aku rindu mama. Serius minggu ni rasa nak balik sangat sangat sangat. Semenjak telefon bimbit aku bateri dia kembong (senang cerita tak boleh nak pakai), aku dah jarang bergayut dengan mama. Kalau tak boleh kata hari-hari aku telefon. Disebabkan aku sekarang pakai telefon rumah sewa, jadi beberapa nombor ja la yang aku ingat. Benda yang paling aku menyedihkan ialah aku tak ingat nombor telefon mama T___T

Jadi kena la telefon abah untuk cakap dengan mama. Bila telefon abah, aku terus mintak nak cakap dengan mama pastu abah akan buat ayat touching dia.

"Hello, assalamualaikum abah. Kakak nak cakap dengan mama sat."

"Awat kalau telefon tu tak cakap dengan mama tak boleh ka? "

"La, kakak nak cakap something dengan mama."

"Kat abah tak boleh nak cakap ka ?"

"Ermmm....ermmm....ermmm....abah panggil la mama sat."


Hahaha, kadang-kadang aku rasa abah merajuk tapi serius aku memang tak reti nak cakap sangat dalam telefon dengan abah. Aku minta nombor telefon mama dekat abah, tapi sampai sekarang dia tak bagi-bagi.

No comments:

Post a Comment