14 February 2011

memperkenalkan awek2 kesayangan hamba

Kawan tu merupakan elemen penting dalam hidup aku.

Selalu sangat aku sebut ayat ni “ takkan pernah ada orang yang dpt ganti kawan2 aku”.

Sebabnya mmg takkan pernah pun.

Kitaorg jalan2 penang time semester break aritu.

Time Chinese New Year plak tu. Bayangkan jambatan penang penuh muka cina.

Aku ni haaa sanggup drive seorang2 dr alor star sebab nak jumpa kawan2.

mula2 pergi rumah pnat dulu, pastu pergi rumah titie, pastu pastu pergi rumah azreen, pastu pastu pastu kan pergi rumah aterg.

suka aku, kitaorg jalan2 makan2 gelak2 not GALAK ok !

sembang2 pastu imbau kenangan dulu. tu la benda WAJIB kalau jumpa.

Azreen, kanak2 istimewa silap pulak, kawan istimewa. Hehe ;)

Cuba teka kaki sapa paling comel ? ahaksss !

Roundabout QB. QB tu apa ? sila search google. Jgn malas.

Kacak tak pelakon korea ni ?

ATERG, a.k.a boy aku. ehehehe. gatai.

me and azreen.

No comments:

Post a Comment